El servei de matinera estarà operatiu a partir del primer dia d’escola , a excepció dels alumnes de 4t infantil ( 3 anys) que hauran de seguir el pla d’adaptació pertinent a la seva classe abans de començar matinera. Inscripció abans de dia 6 de setembre.
Teniu tota la informació sobre horaris, preus , fulls inscripció al següent enllaç:
FULL INSCRIPCIÓ INFANTIL BON DIA
FULL INSCRIPCIÓ PRIMÀRIA BON DIA
Les inscripcions al servei de Bon Dia s’han de fer omplint els fulls corresponents abans de dia 4 de setembre. Si no voleu ser usuaris habituals d’aquest servei, però sí que ho voleu fer de forma puntual, no cal avisar abans de venir, però sí que us demanam que, en venir la primera vegada, ens faciliteu dades de l’alumne i dades de contacte, per favor.
Pagament
El pagament del servei de Bon dia s’ha de fer de l’1 al 5 de cada mes. El pagament s’ha de fer preferentment per transferència al compte de l’AFA. No es podran donar d’alta a les activitats del nou curs les famílies que tenguin quotes pendents del curs passat, fins que aquestes no siguin abonades.
CAIXABANK ES81 2100 8113 5113 0011 6530
TITULAR: AMIPA COL·LEGI PUBLIC COSTA I LLOBERA DE MARRATXI
Si teniu problemes per pagar per banc, podeu parlar amb la coordinadora (Inma) i podeu pagar en efectiu dins l’horari d’atenció presencial a les famílies.
Us recordam que el pagament va en funció de l’horari que feis servir habitualment, si un dia, “puntualment”,necessitau dur als infants abans de l’hora que teniu contractada (encara que siguin 5 minuts) , heu d’abonar 1€ extra de diferència per dia. Si aquesta circumstància es repeteix sovint, heu de valorar canviar de franja horària
Baixes
Si sou usuaris diaris d’aquest servei ens heu d’avisar una semana abans d’acabar el mes si us donau de baixa, per favor.
Lliurament
L’entrada a matinera a l’edifici d’infantil es fa pel carrer de l’Escola, entrada menjador.
L’entrada a matinera a l’edifici de primària es fa per la barrera principal , carrer Major 2.
Per seguretat ,us heu d’assegurar que els infants entrin a l’edifici i els/es monitor/es ho hagin vist, per favor.
